Бухгалтер
Онлайн-консультаціїНормативна базаЗразки документівНовиниМатеріалиШпаргалкиКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк подати відомості про трудові відносини в електронній формі для створення електронної трудової книжки
Останні новини
16.01.2025

Як подати відомості про трудові відносини в електронній формі для створення електронної трудової книжки

Електронні трудові книжки ‒ це цифрові аналоги паперових книжок, які офіційно почали діяти в Україні з 10 червня 2021 року. Від цієї дати розпочато п’ятирічний період переходу на облік трудової діяльності працівника в електронній формі.

Тепер кожен працівник може у будь-який момент перевірити свій страховий стаж. А в майбутньому ‒ автоматично вийти на пенсію без візиту до Пенсійного фонду.

Відцифрувати можна будь-який документ, що підтверджує ваш страховий стаж. Для цього необхідно мати скановані копії всіх сторінок трудової книжки у хронологічному порядку та /або інших документів про стаж, а саме до переліку документів можуть бути долучені:

  • документи про освіту (диплом, свідоцтво, атестат, довідка);
  • свідоцтво про народження дитини (для жінок);
  • військовий квиток;
  • інші документи, які містять відомості про періоди роботи або відомості про зміну назви суб’єкта.

Скановані копії повинні відповідати таким вимогам:

  • мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника, дата народження власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні ‒ 300 dpi);
  • формат зображення має бути .jpg або .pdf;
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб;
  • всі скан-копії мають бути кольоровими.

ЯК САМОСТІЙНО ПОДАТИ СКАН-КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ

1. Зайти до власного кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням https://portal.pfu.gov.ua, з використанням кваліфікованого електронного підпису.

2. У відповідному меню зліва, у розділі “Комунікації з ПФУ”, обрати пункт “Відомості про трудові відносини”.

Після цього на екрані з’явиться повідомлення, в якому викладені вимоги до сканованих копій документів, які можна завантажити.

3. На наступній сторінці необхідно заповнити інформацію про трудову діяльність та надати згоду на обробку персональних даних.

4. Нижче на сторінці в блоці “Cкан-копії документів” завантажити на портал зроблені заздалегідь скан-копії.

5. Після завантаження необхідно затвердити за допомогою електронного цифрового підпису відповідні зміни і очікувати виконання звернення Пенсійним фондом України.

В результаті паперова трудова книжка буде збережена на порталі Пенсійного фонду України в електронному вигляді. Це убезпечить вас від ризику втратити документ і дасть можливість зручно та без зайвих проблем підтвердити наявність необхідного трудового стажу для призначення пенсії.

Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
23.05.2025
Що означає статус звернення «Скасовано виконання» при скануванні трудових книжок
16.05.2025
На підставі якої звітності до Реєстру застрахованих осіб вносяться відомості про трудові відносини працівника?
12.05.2025
Перед скануванням необхідно перевірити записи у трудовій книжці — нагадує ПФУ
31.01.2025
Чи потрібно оцифровувати документи про переведення, якщо запис в трудовій книжці відсутній
05.09.2024
Внесення запису про роботу про сумісництво в оцифровану трудову книжку
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Бухгалтер, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025