Бухгалтер
Онлайн-консультаціїНормативна базаЗразки документівНовиниМатеріалиШпаргалкиКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЯк отримати статус неприбуткової організації
Останні новини
08.02.2021

Як отримати статус неприбуткової організації

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі - Реєстр) здійснюється контролюючим органом з присвоєнням їй ознаки неприбутковості. Присвоєння  ознаки неприбутковості здійснює контролюючий орган за основним місцем обліку неприбуткової організації.

Для включення до Реєстру необхідно подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку ведення Реєстру та засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом. Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, відповідно до закону подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.

Реєстраційна заява та копії зазначених документів можуть бути подані (надіслані) неприбутковою організацією в один із таких способів:

  • особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;
  • поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону;
  • державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу в разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему оподаткування неприбуткової організації. Така заява передається в електронній формі в установленому порядку технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу згідно із Законом.

Під час державної реєстрації створення юридичної особи у заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи заявник може зазначати прохання про включення до Реєстру без подання окремої заяви.

За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, або на підставі відомостей, отриманих з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, протягом трьох робочих днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення про:

  • включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру;
  • виключення неприбуткової організації з Реєстру;
  • зміну ознаки неприбутковості.
Джерело: Дебет-Кредит
01.06.2022
Яка відповідальність передбачена за неведення та/або неналежне ведення обліку доходів і витрат за Типовою формою в паперовому та/або електронному вигляді ФО, яка провадить незалежну професійну діяльність?
24.02.2022
Які способи подання заяви про повернення надміру та/або помилково сплачених сум ЄВ?
23.02.2022
Який термін та порядок отримання автором електронного документа першої та другої квитанцій при надсиланні електронних документів в електронному вигляді?
22.02.2022
Запровадження з 1 серпня електронних ТТН – які наслідки і як підготуватися
24.01.2022
Законодавство не обмежує користувачів електронних довірчих послуг мати декілька особистих ключів кваліфікованого електронного підпису
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Бухгалтер, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025